Логотип сайту «Прадідівська слава»
Версія для друку
Стрічка новин (RSS)
Лист на сайт Будь гордий з того, що Ти є спадкоємцем боротьби за славу Володимирового тризуба.

Костел кафедральний св.Марії (№ 1)

Каплиця Шольц-Вольфовичів

Композиційний принцип зображення родини донаторів (замовників) поруч з релігійними сюжетами, поширений у мистецтві Європи того часу, лежить також в основі барельєфа з неіснуючої тепер каплиці Шольц-Вольфовичів. Такий тип барельєфів цікавий тим, що він є першою спробою відтворити портретні риси людей, індивідуальні особливості їхнього зовнішнього вигляду, типове для того часу вбрання і побутові деталі. Ці барельєфи відзначаються реалістичністю і певною мірою відбивають демократичний напрям у розвитку мистецтва, що був пов’язаний з зародженням буржуазних відносин, з їхньою позитивною роллю в розвитку суспільства й культури. Якщо в другій половині XVI століття більшість надгробних пам’ятників цього типу є зображенням членів родини померлого, то в першій половині XVII століття в них з’являється вже відтворення постаті самого померлого – навколішках у молитовній позі [W. Tatarkiewicz. Nagrobki z figurami klęczącymi. – «Studia Renesansowe», I. Wrozław, 1956]. [Історія українського мистецтва. – К.: Наукова думка, 1967 р., т. 2, с. 138]

Вкладені елементи

Органічно поєднується з архітектурою та декоративними мотивами сюжетна скульптура і у вівтарях, вирізьблених з каменю. Найцікавішим з них є так…
Вівтар Шольц-Вольфовича. 16 ст. (+)

Сподобалась сторінка? Допоможіть розвитку нашого сайту!

© 1975 – 2018 М.Жарких (ідея, технічна підтримка, частина наповнення)

Передрук статей із сайту заохочується за дотримання
умов використання

Сайт живе на

Число завантажень : 532

Модифіковано : 21.11.2012

Якщо ви помітили помилку набору
на цiй сторiнцi, видiлiть її мишкою
та натисніть Ctrl+Enter.