Логотип сайту «Прадідівська слава»
Версія для друку
Стрічка новин (RSS)
Лист на сайт Ні просьби, ні грозьби, ні тортури, ані смерть не приневолять тебе виявити тайни.

Церква св.Трійці

Розп’яття. Ікона кін. 15 – поч. 16 ст.: пристоячі

Розп’яття. Ікона кін. 15 – поч. 16 ст.: пристоячі

Огляд пам’яток живопису львівської школи XVI століття можна розпочати «Розп’яттям з пристояними жонами» з Борщович (біля Львова), виконаним на трьох дошках. Ікона майстерного й тонкого письма, колорит злагоджений, спокійний, площини драпіровок розчленовані чіткими лініями. Особливо приваблює група жінок з постатями струнких пропорцій, їхні виразні характеристики підкреслені відповідними жестами та добором глибоких кольорів (с. 263).

Пристоячі жони. Частина композиції «Розп’яття» з Борщович. Кінець XV – початок XVI ст. Львівський музей українського мистецтва.

Джерело: Історія українського мистецтва. – К.: Наукова думка, 1967 р., т. 2, с. 266.

Вкладені елементи

Півпостаті
Півпостаті

Сподобалась сторінка? Допоможіть розвитку нашого сайту!

© 1975 – 2019 М.Жарких (ідея, технічна підтримка, частина наповнення)

Передрук статей із сайту заохочується за дотримання
умов використання

Сайт живе на

Число завантажень : 333

Модифіковано : 8.05.2013

Якщо ви помітили помилку набору
на цiй сторiнцi, видiлiть її мишкою
та натисніть Ctrl+Enter.