Логотип сайту «Прадідівська слава»
Версія для друку
Стрічка новин (RSS)
Лист на сайт Ні просьби, ні грозьби, ні тортури, ані смерть не приневолять тебе виявити тайни.

Бещадський повіт

Царинське с

Село належало до Лютовиського деканату Перемиської єпархії.

Caryns'ke [Ru] Carynskie [Polish]

Lesko District, present day SE Poland

Parish Data: [from Blazejowskyj and Iwanusiw]

Church was «Saint Demetrius» [1777] [destroyed]

The wooden church was renovated in 1897. The church was granted the right of plenary indulgence annually on the Feast of Saint John the Baptist by Pope Leo XIII. The chapel of Saint John was built in 1929 – nothing remains.

In 1785 the village lands comprised 17.05 sq km. There were 325 Greek Catholics 0 Roman Catholics and 5 Jews

1840 – 400 Greek Catholics

1859 – 426 Greek Catholics

1879 – 346 Greek Catholics

1899 – 463 Greek Catholics

1926 – 420 Greek Catholics

1936 – 473 Greek Catholics

In 1936 there were 6 Roman Catholics and 24 Jews

The village NASICHNE 2.5 km away was served by the priest

Джерело:

Вкладені елементи

Карта Київської військово-картографічної фабрики, масштаб 1:100000, аркуш 125, друк 2001 р. (за матеріалами 2000 р.).
Карта
Царинське 	Св. Великомученика Димитрія 1787 	Рисунок Р.Раделицького. 	Літовищі 	Церква зруйнована. 	Джерело: Іванусів О. Церква в руїні. – St.…
Церква св.Дмитра
Церква св.Іоана Предтечі
Церква св.Іоана Предтечі

Сподобалась сторінка? Допоможіть розвитку нашого сайту!

© 1975 – 2018 М.Жарких (ідея, технічна підтримка, частина наповнення)

Передрук статей із сайту заохочується за дотримання
умов використання

Сайт живе на

Число завантажень : 729

Модифіковано : 17.02.2012

Якщо ви помітили помилку набору
на цiй сторiнцi, видiлiть її мишкою
та натисніть Ctrl+Enter.